012-2241043/ 012-3041061 sales@myhanawallpaper.com

elak-silap-masuk-rumah-baru

ANDAI DAPAT KUPUTAR MASA!
.
.
Banyak penyesalan dan pembaziran yang berlaku waktu kali pertama masuk rumah baru<<<
.
.
Antara penyesalan :
.
.
1) Guna Cat yang habis Mahal tapi lepas duduk lama-lama timbul kulat bercapuk putih yang dah dilap-lap pun masih tak hilang-hilang.
.
.
2) Pasang Wallpaper Satu Rumah Ingatkan Nampak Cantik. Tak ambik kira warna dan corak. Buat rumah nampak efek luas ke tinggi ke. Bila lama-lama duduk rasa tak boleh nak hadap sebab nampak serabut.
.
.
3) Buat dapur sepanjang-panjang tidak. Warna pun pilih warna kesukaan tanpa ambil kira dapur nampak gelap atau cerah. Salah pilih tempat letak sink dan dapur. Hasilnya lama-lama nak masuk dapur pun tak ada mood.
.
.
4) Nak murah punya pasal, hire kontraktor foreigner. Pasang lantai laminate main belasah tak buat gap. Kejap lagi lantai ‘meletup’ tak boleh nak masukkan balik.
.
.
5) Pegi pasang lantai laminate kat kawasan bilik air dan dapur. Yelah katanya water resistant. Yelah sangat tu. Tahu-tahu kembang semangkuk. Bengang pun ada. Tapi nasi dah jadi bubur.
.
.
Untuk anda yang PERTAMA KALI MASUK RUMAH BARU!
.
.
Tolong jangan ulang kesilapan-kesilapan di atas.
Duit bukan senang nak cari. Rancang dan gunakan betul-betul.
Khususnya yang mahal macam dapur.
.
Lebih baik beli yang berbaloi daripada murah-murah dari kilang tapi menyesal tak habis-habis dok ulang-ulang cerita. Kalaulah…
.
Lebih baik pilih kualiti daripada lepas 2-3 tahun worktop dah kembang dan hancur.
.
Lebih baik rancang dan beli yang berkualiti sekarang daripada kena keluar lagi duit lepas 2-3 tahun nak baiki dan betulkan.
.
.
Ini hanya beberapa tips dan pengalaman untuk anda yang nak masuk rumah baru.
Jangan tanya mana kami tahu?..hehehe..mungkin juga pengalaman diri sendiri…:P
.
.
Nak kami share lagi pengalaman-pengalaman yang tak indah pasal masuk rumah baru ni? Supaya anda tak buat kesilapan Agung yang sama?
.
Whatsapp kami di 012 2241043 / 012 3041061.
.
.
Tunggu sekejap!
.
Kami nak bagi HADIAH bernilai sehingga RM 500 atau senang cakap free makeover untuk 1 dinding berkeluasan 11 kaki x 14 kaki.
.
Tebus hadiah anda dengan tempahan kabinet dari kami (T&C) dari sekarang sehingga 31/12/2016.
.
.
Jika anda tak perlukan dapur, kami masih juga nak bagi HADIAH pada anda.
Dapatkan 1 Gulung Wallpaper Korea Percuma Bernilai RM 350 dengan setiap pembelian 4 Gulung Wallpaper Korea.
.
Whatsapp kami di 012 2241043 / 012 3041061.

www.myhanawallpaper.com

Call Now Button